flowmode

flowmode

keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

Maailman parasta maapähkinävoita Hawaiilta

Viime huhtikuussa rakastuin. Olin Hawaiilla lomalla, ja illalla kävelin Farmer's marketissa North Shore Goodiesin myyntipöydän ohi. Hymyilevä Hawaiilainen myyjä työnsi muovilusikassa maistiaista maapähkinävoista, ja nälkäisenä lomalaisena pakkohan sitä oli maistaa. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. En ole koskaan maistanut mitään niin hyvää!


En ole aiemmin erityisemmin tykännyt maapähkinävoista. Olen aina pitänyt sitä kauhean tahmaisena. Mutta tämä oli jotain aivan taivaallista: maku oli hyvä ja koostumus pehmeä ja kostea. Kaiken lisäksi, tuotteet ovat luomua, ja herkullinen koostumus on saatu aikaan yhdistelemällä vain maapähkinöitä ja kookosta. Ahh.

Hawaiilta palaamisestani asti olen haaveillut saavani tätä herkkua uudestaan. Olen nyt Suomessa asuessani ostanut Ruohonjuuressa myytävää luomumaapähkinävoita, jotka on valmistettu pelkistä maapähkinöistä, mutta koostumus on musta jotenkin tönkkö. Kurjan maanantaityöpäivän pelastus olikin, kun löysin North Shore Goodiesin verkkokaupan. Siitähän mä innostuin, ja sinne lähti sadan dollarin maapähkinävoitilaus menemään... hups.

Nyt vaan täytyy odotella elokuuhun, kun lähden kaverin kanssa New Yorkiin toisen ystävän luokse käymään, sillä tilasin herkut sinne. Onnekseni kaverini on juuri nyt Jenkeissä, sillä North Shore Goodies ei toimita muualle kuin Jenkkeihin. En kyllä millään malttaisi odottaa, että pääsen taas maistamaan tätä Hawaiilaista herkkua! Että jos ikinä lomanne suuntana on Hawaii, tämä on tuote, jota suosittelen maistamaan ja hamstraamaan.

Mun herkullinen aamupala lentokentällä matkalla Hawaiilta Kansasiin: maapähkinävoi-banaani-tuorepuuro!

Hawaii really is a place where dreams come true





 
 
-Aksenia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti